1. Nedēļas nogaļu un īsie ceļojumi
Arvien populārāki kļūst īsie ceļojumu, teiksim, uz nedēļas nogali, 2-3 dienām. Transporta pieejamības, arī lēto lidojumu piedāvājumi veicina šādu īso ceļojumu kultūru. Jebkuras rezervācijas, arī dzīvošanas var veikt ātri un viegli. Populārāks arī viedoklis, ka ar 2-3 dienām pilnībā pietiek, lai izbaudītu kādas vietas autentiskumu.
2. Ēdienu tūrisms
Strauji aug kulinārijas tūrisms, un ir prognoze, ka tas turpinās augt. Šīs tendences pamatā ir vieglā informācijas apmaiņa sociālos tīklos, sevišķi aktīvi tas notiek Instagram, kur var viegli dalīties ar savu kulinārijas pieredzi dažādās valstīs ar draugiem un arī svešiem cilvēkiem. Ir arī liels ēdienu ietekmētāju trends, cilvēki labprāt seko Instagram zvaigznēm, kas ceļo, lai baudītu ēdienus.
3. Biznesa ceļojumu pagarināšana
Ļoti bieži dodamies biznesa ceļojumos, pēdējo gadi laikā attīstās tendence, ka biznesa ceļojumi tiek pagarināti un beigu posmā tiek baudītas jau atpūtas iespējas konkrētā lokācijā. Nereti tas notiek kopā ar ģimenēm. Statistika rāda, ka nu jau ap 70% ceļotāju miksē biznesa ceļojumus ar atpūtas ceļojumiem.
4. Bērnu ietekme uz ceļojumiem
Ģimenēs ar bērniem tieši mazākā paaudze spēcīgi ietekmē ceļošanas paradumus. Bērnu prasības skaidri izvirza kritērijus, kas ir kvalitatīvs ceļojums kopā ar bērniem, no kādām sastāvdaļām šādiem ceļojumiem ir jāsastāv. Un pēdējā laikā Disnejparka, Legolandes apmeklējumu vietā tiek izvēlēti ceļojumi ar piedzīvojumiem, aktivitātēm, kuras spēj piedāvāt ceļojumu galamērķi.
5. Instagram centrā visam
Instagram ir galvenais ceļojumu sociālais tīkls - centrs visam un visiem. Instatūrisms ir kļuvis par tūrisma vienu no svarīgākajiem mārketinga rīkiem. Galvenokārt pateicoties tā pateicīgajam formātam - attēli un īsi videoklipi. Bieži vien ceļojumi tiek izvēlēti pēc tā, cik fotogēniskas ir vietas, vai būs skaistas bildes Instagramā. Un otrādi, cilvēki skatās foto Instagram un iegūst motivāciju, iedvesmu saciem nākamie ceļojumiem. Ceļo ar Incredit patēriņa kredītu!
Comments
Post a Comment